2012. szeptember 9., vasárnap

"Én vagyok az igazi Szőlőtő"

Ádámban minden elromlott, de Isten Krisztusban mindent újra helyreállított.
Ha csak vallási formákat veszünk fel, de Jézus élete nincs bennünk, minden jó cselekedetünk értéktelen, mert  érdekből, önszeretetből vagy büszkeségből tesszük. Ha kereszténynek mondjuk magunkat, ebből még nem következik az örök élet!


Jézus így mondta: Én vagyok a Szőlőtő, ti a szőlővesszők.
Aki én bennem marad, én pedig ő benne, az terem sok gyümölcsöt: mert nálam nélkül semmit sem cselekedhettek. Ha valaki nem marad én bennem, kivettetik, mint a szőlővessző, és megszárad; és egybe gyűjtik ezeket és a tűzre vetik, és megégnek.


 Krisztusban maradni azt jelenti, hogy Vele összekapcsolódva maradni, mint ahogy a szőlővessző a szőlőtőkével egy növényt képez. Krisztus közösségét élvezzük, ami olyan állandó és annyira valóságos, hogy minden gondolatunk, szavunk és tettünk az Ő akaratának kifejezése. 
Őbelőle táplálkozni, Vele foglalkozni. Ehhez szükséges az Igét (Bibliát) naponta olvasni, és gondolkodni róla. Imádkozni, prédikációt hallgatni, olvasni: www.golgota.tv

A hit ismeret és formálódás. Ez a formálódás viszont csak akkor történhet meg, ha meglátjuk Isten dicsőségét a Krisztus arcán!
Aki Krisztust ragyogónak, lenyűgözőnek, csodálatosnak látja, azt maga az Úr ragadta meg Lelke által. És a hatás nem marad el. Miközben szemléli a dicsőséget Megváltója arcán, ő maga is lassan elváltozik. Ez a változás valóságos. Mindenkivel ez történik, aki a Lélek által újjászületett, elindult az átváltozás hosszú folyamata felé.



Szemléljük az Úr Krisztust minden nap, és garantáltan meg fogunk változni! Mind ugyanarra a képre, Krisztus dicsőséges képére, de mind máshogyan. Ne adjuk fel a változás reményét, ez Isten ígérete!


A kereszténység esszenciája: https://www.golgota.tv/?p=32044

Tanítás az újjászületésről .- Hamar Dániel:
http://www.golgota.tv/?p=23971&media=28641


Josh McDowell: Több mint ács - részlet: 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése